♡ deedee-licious ☆ food i eat ☆ things i do ☆ people i adore ♡

05 June 2006

Mummy's Cooking 4

妈妈的粽子也不是很大。。。其实看起来还挺小的。


差不多和我的拳头一样喔~ 不大不小,吃下三个刚刚好!=X


上星期。。。尔~~~ 不记得是哪一天的晚餐了啦。有我爱的苋菜排骨王,还有蒸豆包。妈妈先把调好的浆料淋在豆包上,然后慢慢蒸熟。 =)


上个星期五我又拿病假了。。。妈妈煮了爱心午餐给我吃 - 包菜(素)鱼片面线羹。被妈妈疼坏了~ =P


这是好久好久以前的照片了~ 今年农历新年除夕的团圆饭哦!那时候我还没对被拍摄的物品摆设的位置那么敏感,所以没发觉到那张纸巾在桌上!!!(-_-)*

3 comments:

Anonymous said...

yummy!!!

strawberry

Vintage White Vespa said...

=D i love brown rice.. aiyo deedee these days not free ah no more pics already!!!!

chamomile

deedee said...

keke cos i haven't been taking nice foodie pics!!! will try to post more once i've gathered some nicely taken food pics~ if not taken nice enough i think it's not worth putting here!!

stay tuned girls! =D